RENAULT F1 TEAM НА ГРАН-ПРІ АБУ-ДАБІ

У своїх останніх перегонах за команду Ніко Хюлькенберг фінішував дванадцятим, слідом за партнером по команді Даніелем Ріккардо, який на більш свіжих шинах обійшов його на останньому колі.

Даніель непогано стартував з сьомого місця, трохи поштовхавшись з обома McLaren на першому колі. Виїхавши з раннього першого піт-стопа, він потрапив в щільний трафік, однак після цього впевнено просувався вгору, зробив пізню другу зупинку, поставив шини Soft і обійшов Ніко в кінці перегонів, залишившись поза очкової зони на одинадцятому місці.

Ніко максимально добре стартував і пізніше випередив свого напарника і Карлоса Сайнса, після чого вирушив у погоню за другим McLaren. Однак Данило Квят і Серхіо Перес, завдяки зворотній стратегії з довгим першим відрізком, обійшли Ніко ближче до кінця перегонів. На останньому колі Сайнс обігнав німця, відкривши простір для Даніеля, який скористався можливістю і також обійшов свого партнера.

У сезоні 2019 року Ніко і Даніель набрали 91 очко, Даніель посів дев'яте (54 очка), а Ніко - чотирнадцяте місце (37 очок) в Чемпіонаті пілотів.

Ніко Хюлькенберг, стартував 9-м, фінішував 12-м: "Сьогодні ми зробили все можливе, і дуже прикро, що залишилися без очок. Стратегію одного піт-стопа було важко реалізувати, і мої шини в кінці перегонів занадто сильно зносилися. Проте я тримав хороший темп і боровся за очки до самого фінішу. Гідні останні перегони за команду. Я перетнув фінішну лінію з хорошими відчуттями. Це були три відмінних роки, ми стали дуже близькі один до одного, як одна сім'я. Я вдячний всім в нашій команді за те, що нам вдалося разом пережити, і бажаю всіляких успіхів в майбутньому."

Даніель Ріккардо, стартував 7-м, фінішував 11-м: "Сьогоднішні перегони стала практично стандартними для мене. Після першого піт-стопа на шинах Hard виникли складності, і це дуже прикро. В кінці я намагався відігратися на більш швидких шинах, але просто не вистачило часу. Проте позитивний момент полягає в тому, що ми відстояли п'яте місце в Кубку конструкторів, що було нашою метою на ці вихідні. Ми йдемо на канікули з оптимістичним настроєм і з нетерпінням чекаємо наступного сезону."

Сіріль Абітбуль, директор команди: "З одного боку, сьогоднішні перегони були схожі на 20 інших, з іншого – нашим головним завданням в них було захистити свою позицію в чемпіонаті, чого ми і добилися. Однак враження від самих перегонів гнітючі. Ми знову побачили, як правила старту на кваліфікаційних шинах карають тих, хто зайняв позиції з 7 по 10. Ситуація погіршувалася тим, що ми опинилися замкнені позаду McLaren, а DRS не працювала через технічний збій у організаторів, в результаті в критичній частині перегонів ми опинилися в "брудному" повітрі, тобто знову були покарані. У той же час було і кілька позитивних моментів, з відмінними обгонами, але вони не принесли очок, і ми цим розчаровані, особливо за Ніко. Він зіграв важливу роль для команди і нашого прогресу. Я хотів би подякувати йому, Даніелю і всій команді в Енстоуні і Вірі за їх внесок і важку роботу в цьому важкому сезоні. Нехай він стане для нас трампліном для більш успішного 2020 року."